Fastnade igen.

Fastnade lite på hms hemsida innan, som vanligt.. hittade lite grejer som jag nog ska köpa !


Svart eller Brun ? Ska nog köpa denna väskan. Axelbandet är 110 cm och det räcker, det ser helt kort ut på bilden. Jag vet inte om jag vill ha svart eller brun. Har ju en svart skinnjacka och kanske blir tråkigt med svart väska, men jag gillar mer svart.. Fast brunt kanske också är snyggt... eller jag vet inte!? Jag får nog åka till nova i helgen och kolla på färgen, pappa erbjöd sig att betala ! :) Kostar bara 179 kr! (på hm såklart)



Armband, guld eller silver ? 8-pack, 59 kr.  Mindre än 10 kr st, billigt ;)
Jag tror inte jag ska köpa dom. Provade dom i Kristianstad (när jag var där med sofia) men asså... jag vet inte, dom är snygga, och jag vill ha lite nya armand. Har inga ;p




Sjukt snygga skor! (kostar 129 kr.) Dom finns i rosa, blått, svart (med svart sula, annars hade jag velat ha de svarta) och vita. Jag vill helst ha de vita (eller svart med vit sula) men de vita kunde inte visas. Visade skorna för pappa med och jag tror han betalar, behöver ju vårskor lixom ;)

Nänu har andra avenyn börjat ! :)
Kram



Kommentarer
Postat av: sara

Ja tycker den bruna väskan, de guldiga armbanden o de blåa skorna.. har sett såna innan dom e sjukt snygga

pööz från mej

2009-01-21 @ 09:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0