H&M och gina tricot.

Efter skolan idag var det snabbt hem med sofia, åt, ut med nellie 40 minuter, fixa mig, byta om ( jag hade strumpbyxor, kallt ), plugga 32 glosor till imorron, stan. På stan gick jag först till pappa, tog en frukt, hehe, jag var hungrig ! Sen till Gina Tricot, jag och sosso prova sånna tröjor som Alla har, nedsatt 100 kr, kostar nu bara 49 kr ! (Ni vet den stickade tröjan som hon har i reklamen) Jag köpte inte den för jag hade inga pengar med mig, men ska köpa den i helgen. Räknade mina pengar nyss och jag har faktiskt 520 kr ! (mycket för att vara mig, brukar ha mindre än 50)  Fast mamma betalar ju tröjan ;) 
Jag ska köpa den i hallonröd (rosa som sosso säger) och funderar på att också köpa den i blått :) 

Var på h&m men hittade inte väskan.. Hittade skorna men det var ju dragkedja på dom :( Hittar nog vita tygskor nån annanstans som har bättre kvalité också. Hittade också örhängena, jag vill ha ! :) Och nu har jag ju råd....
Nej, jag ska spara så jag har minst 1000 kr.. måste ha lite pengar nu.
Så det blev inget köp idag, jag åkte hem efter typ en halvtimme för de hände en grej :/
Nu ska jag läsa lite bloggar och se om det är nåt på tv. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0