Lite nellie.

Var hos sofia till klockan fem, pappa hämtade mig på väg hem från jobbet och åkte till zoogiganten :)
Köpte lite grejer till nellie.

Tuggsko, tuggring, "lösgodis", favoritgodis (träningsgodis), tuggben och en ny rosa leksak :)
Hon har haft en likadan leksak i orange men hon tappade bort den..så jag köpte en rosa istället, förra gången valde oscar fel färg (tycker jag). Hon fick lite ny mat också.

Min plutt springer nu runt som en GALNING och leker med sitt dragkampsrep och försöker hitta någon att busa med.

Ska baka min favorit-tårta ikväll, sofias familj kommer till oss på lördag :) Frusen marängtårta heter den...



Nu ska jag gå och städa, det behövs verkligen. Kläder överallt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0