Shopping

Idag ska jag gå till Nova själv och köpa en tubkjol jag provade igår men aldrig köpte på Gina Tricot. 99 kr kostar den bara, blir min idag :)

Det här shoppade jag iallafall igår :



Sjukt billiga tröjor från Gina Tricot, 49 kr styck ! Hallonrosa och ljusrosa. [Halva Gina Tricot har rea, nästan allt kostar bara 49 kr ! Åk dit och kolla, finns rätt mycket fint, jag kunde inte bestämma mig igår]


Blå t-shirt från Gina Tricot, också 49 kr ! Jag tog den i en asstor storlek för att få den lite stor och sånt, och ändå så ser den inte såå stor ut, om man har typ XS i sina kläder har man typ S i denna :)

Ska också köpa min svarta tubkjol idag, eller jag får se om jag hittar nåt annat... jag kan aldrig bestämma mig ;) De fanns en ljusbrun kofta jag ville ha igår också, jag vet inte vad jag ska köpa !!!!!!

Idag ska jag fundera på om jag ska ta bort bloggen, jag får se :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0